5/19/2021

Hamburguesa de llenties i pastanaga ratllada

Hamburgueses 100% vegetals i saludables!

Les hamburgueses de llenties i pastanaga ratllada són fàcils de preparar i una excel·lent opció vegetariana o vegana per a un segon plat energètic.

 

Ingredients (per a 4 persones):

  • 500 g de llenties cuites.
  • 3 cebes mitjanes.
  • 4 pastanagues.
  • Salsa de soja.
  • Oli d’oliva.
  • Sal.

 

Elaboració:

Talla les cebes a la juliana i les pastanagues amb un ratllador. En una paella, amb una mica d’oli, sofregeix-hi la ceba, a foc lent i tapada. Incorpora-hi les pastanagues ratllades i un pessic de sal. Quan estiguin gairebé cuites, afegeix-hi una mica de salsa de soja. Apaga el foc i reserva-ho. Neteja i escorre les llenties cuites. Barreja les verdures anteriors amb les llenties. Aixafa-ho tot amb una forquilla fins que els ingredients quedin ben integrats. Dóna forma a la massa i cou les hamburgueses al forn o en una paella pintada amb oli. Les que no consumeixis, pots guardar-les a la nevera, ben tapades, o bé congelar-les. També pots afegir-hi altres verdures al teu gust.

 

Tornar al llistat