Últimes notícies

Panellets lleugers

Vet aquí unes postres típiques de Tots Sants, però saludables!

Ara que arriba la Castanyada i Tots Sants segur que et ve de gust menjar panellets, doncs no te n’estiguis amb aquestes dues receptes.

Pecat d’estiu

Una recepta molt llaminera!

L’estiu és l’època en què vénen més de gust els dolços, la xocolata... però això no vol dir que aquestes receptes no puguin ser saludables. Per això t’explico una elaboració molt llaminera que combina el sabor de la fruita, la llet de coco i la xocolata.

Lluç al forn amb poma

Una recepta de temporada!

El consum de peix és fonamental per gaudir d’un bon estat de salut. A més, jo sempre recomano menjar peix de temporada i de la zona per aprofitar al màxim els seus nutrients.

Crema de cogombre i alvocat

Una recepta molt refrescant!

El cogombre, tot i que es pot trobar tot l’any, és una verdura d’estiu rica en aigua i potassi; és a dir, és molt refrescant.

Carpaccio de carbassó amb vinagreta

Una recepta senzilla i refrescant!

El carbassó és una hortalissa d’estiu refrescant i molt versàtil a la cuina; de fet, es pot menjar cru o cuit.

Crema d’espàrrecs verds

Una recepta nutritiva i diürètica que pots assaborir freda o calenta!

Els espàrrecs són un producte típic de l’estació primaveral que afavoreix el correcte funcionament dels ronyons i alleuja la retenció de líquids perquè són diürètics.

Carbassons farcits de tonyina

Apetitosos, bons i saludables!

El carbassó és una verdura rica en vitamines, fibra i omega-3. A més, ajuda a combatre el colesterol, alenteix l’envelliment, millora la salut cerebral i té cura dels ulls. Per tot això i molt més, és recomanable que formi part de la teva dieta.

Pizza falsa de col (bròquil cru, bròcoli o carbassó)

Tot allò bo de la pizza, però saludable!

La pizza és l’eterna estimada i, alhora, també odiada per la seva alta aportació calòrica. Perquè en puguis menjar, avui t’explico com elaborar una pizza vegetal, saludable i boníssima.

Carxofes farcides de gambes

Bones, saludables i de temporada

Sovint parlo de la importància de menjar preferiblement productes de temporada i, una bona opció, ara, a l’hivern, són les carxofes.

Pastís de bròcoli i tonyina

Tot el que és bo d’un pastís, però saludable i ple de vitamines

El bròcoli, si s’elabora en forma de pastís i es combina amb ou i tonyina, es converteixen en un plat saludable i carregat de vitamines A i C.