Últimes notícies

Coliflor al forn amb cúrcuma

Una recepta nutritiva i saludable!

Aquesta recepta té com a protagonistes una verdura crucífera molt beneficiosa per a la salut, la coliflor, i la cúrcuma, una espècie que està molt de moda.

Cols de Brussel·les al forn amb carbassa

Una recepta d’hivern per llepar-se’n els dits!

Les cols de Brussel·les són un producte típic dels mesos hivernals que, a més, és molt saludable perquè ens aporta molta fibra, vitamines K, C i del grup B, minerals, betacarotens i clorofil·la.

Torrons saludables

Vet aquí els dolços nadalencs saludables!

Arriba el Nadal i no et permets menjar torrons per no engreixar-te? Doncs la solució és fàcil: elabora’ls tu mateixa!

Panellets lleugers

Vet aquí unes postres típiques de Tots Sants, però saludables!

Ara que arriba la Castanyada i Tots Sants segur que et ve de gust menjar panellets, doncs no te n’estiguis amb aquestes dues receptes.

Pecat d’estiu

Una recepta molt llaminera!

L’estiu és l’època en què vénen més de gust els dolços, la xocolata... però això no vol dir que aquestes receptes no puguin ser saludables. Per això t’explico una elaboració molt llaminera que combina el sabor de la fruita, la llet de coco i la xocolata.

Lluç al forn amb poma

Una recepta de temporada!

El consum de peix és fonamental per gaudir d’un bon estat de salut. A més, jo sempre recomano menjar peix de temporada i de la zona per aprofitar al màxim els seus nutrients.

Crema de cogombre i alvocat

Una recepta molt refrescant!

El cogombre, tot i que es pot trobar tot l’any, és una verdura d’estiu rica en aigua i potassi; és a dir, és molt refrescant.

Carpaccio de carbassó amb vinagreta

Una recepta senzilla i refrescant!

El carbassó és una hortalissa d’estiu refrescant i molt versàtil a la cuina; de fet, es pot menjar cru o cuit.

Crema d’espàrrecs verds

Una recepta nutritiva i diürètica que pots assaborir freda o calenta!

Els espàrrecs són un producte típic de l’estació primaveral que afavoreix el correcte funcionament dels ronyons i alleuja la retenció de líquids perquè són diürètics.

Carbassons farcits de tonyina

Apetitosos, bons i saludables!

El carbassó és una verdura rica en vitamines, fibra i omega-3. A més, ajuda a combatre el colesterol, alenteix l’envelliment, millora la salut cerebral i té cura dels ulls. Per tot això i molt més, és recomanable que formi part de la teva dieta.