Últimes notícies

Una dieta vegana pot ser saludable?

Alguns consells al respecte

Avui dia, no és difícil trobar persones veganes. És a dir, que han eliminat totalment de la seva alimentació qualsevol producte d’origen animal; no només la carn, sinó també el peix, els ous, la mel, la llet i els productes làctics... és una opció respectable com totes les altres.

Crema de bledes al pesto

Un entrant calent que fa tardor!

La crema de bledes al pesto és garantia de plat calent i deliciós, a la tardor i a l'hivern

Gaspatxo de remolatxa

Un entrant saludable i refrescant!

El gaspatxo és sinònim d'estiu, i té mil varietats diferents. Avui us presento el gaspatxo de remolatxa, un dels meus preferits, perquè és saludable i refrescant a parts iguals!

Hamburguesa de llenties i pastanaga ratllada

Hamburgueses 100% vegetals i saludables!

Les hamburgueses de llenties i pastanaga ratllada són fàcils de preparar i una excel·lent opció vegetariana o vegana per a un segon plat energètic.

Pizzetes d'albergínia

Pizzes vegetals per a tota la família!

Vet aquí una recepta per menjar albergínia que agradarà a tota la família.

Xiitake marinat amb soja i gingebre

Una recepta amb aires orientals deliciosa i saludable!

Els bolets xiitake són un gran afegit a la nostra dieta, per les seves propietats medicinals, fibra i vitamines.

'Pesto' de cànem amb espaguetis de carbassó

Qui ho diu, que les salses no poden ser saludables?

Aquest pesto és l’acompanyament ideal per a molts plats, però avui el presentem amb uns espaguetis de carbassó, que pots comprar-los fets, o bé elaborar-los a casa amb l’ajuda d’un Spirelli o d’un pelador.

Hummus de llenties

Un entrant senzill i perfecte!

Un hummus de llenties sempre és una excel·lent elecció per a un entrant!

Coliflor al forn amb cúrcuma

Una recepta nutritiva i saludable!

Aquesta recepta té com a protagonistes una verdura crucífera molt beneficiosa per a la salut, la coliflor, i la cúrcuma, una espècie que està molt de moda.

Cols de Brussel·les al forn amb carbassa

Una recepta d’hivern per llepar-se’n els dits!

Les cols de Brussel·les són un producte típic dels mesos hivernals que, a més, és molt saludable perquè ens aporta molta fibra, vitamines K, C i del grup B, minerals, betacarotens i clorofil·la.